CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Love is not about finding the right person, but creating a right relationship. It's not about how much love you have in the beginning but how much love you build till the end."

Rabu, 8 Oktober 2008

TaBiat wAnita meNGIKuT hARi KeLaHiRaN MeReKa


ISNIN


Wanita ini bersikap jujur, tidak mudahmenggelabah atau panik, berhati-hati, tidak mudahmengalah, pandai menjaga diri dan pergaulan.Ramai teman lelaki dan wanita yang menyukainya.Dia juga mudah memberi pertolongan, cergas,berusaha kuat, teliti dan pandai menguruskankewangannya. Namun jika marah berapi-api danmenakutkan, jarang mahu mengaku kalah dalampertengkaran. Dalam percintaan, dia mencurahkankesetiaan tidak berbelah bagi dan sedia berkorban.Seksualnya kurang membara melainkanpasangannya pandai mencari tempatrangsangannya.



SELASA

Tabiat wanita ini suka mencari salah orang laindan berpotensi menduakan suami. Namunpertuturannya lembut dan pandai mengambil hati.Apabila tidak sukakan seseorang, sentiasamencari kesalahannya, hatinya keras dan sukardilembutkan. Tetapi mudah mengaku kalah danmudah meminta pertolongan orang lain. Pandaisimpan rahsia, hanya orang tertentu saja tahurahsianya. Keputusannya tidak mantap dan mudahterpengaruh. Dia juga mudah terperangkap dalambanyak hal. Dalam soal kewangan dia pandaiberjimat, tak kedekut. Dia rajin bekerja, adatanggungjawab, suka dipuji tetapi perlukanbimbingan dan pengawasan dalam banyak perkara.


RABU

Suka berdendam. Jika ada orang berbuat jahatpadanya, dia akan berbuat lebih jahat lagi padaorang itu. Namun dia pandai dalam pergaulan,pandai mengambil hati dan pandai menghargaiorang. Suka mementingkan teman dari dirinyasendiri. Berfikiran terbuka, tak pandai simpanrahsia, tidak suka diperintah dalam bekerja.Keputusannya tidak seimbang, kurangpengalaman. Hatinya keras dan tidak mudahtermakan pujuk. Hanya orang2 tertentu saja yangtahu melembutkan hatinya. Dalam soal kewangan,dia pandai cari duit tapi tak pandai simpan duit.Cintanya pandang pertama dan rela berkorbankerana cinta. Seksualnya tinggi dan kuat, romantikditempat tidur dan pandai berasmara.


KHAMIS

Dia suka menyinggung hati orang lain, cakapnyakesat, kemahuan kuat, dan bersikap agresif. Rajindan tekun bekerja, tak suka diganggu ketikabekerja, bercita-cita tinggi. Boleh terpikat kepadalelaki lain walaupun sudah ada kekasih atausuami. Namun dia tak mudah jatuh cinta, sukamenyelidik dahulu sebelum bercinta. Hatinya tidaktetap, mudah terpedaya dengan pujuk rayusehingga tak kenal antara yg baik dan buruk. Diapandai mengurus dan merancang kewangan. Padaawal perkahwinan, tunduk pada suami, akanberubah apabila sudah lama berkeluarga.Seksualnya tinggi, jika tak pandai mengawal nafsuboleh terdorong ke lembah hina.


JUMAAT

Wanita yg lahir pada hari ini tabiatnya beranimenentang suami. Bangga diri, suka berbelanja,suka dipuji, suka bergaul dan suka melakukanperkara yang merbahaya dan sia-sia.Bersemangat waja, pandai simpan rahsia, taksuka mengaku kesalahan sendiri. Dalam soalkewangan, bersikap boros dan tak pandai simpanwang. Cintanya sejati dan tidak mudah berubah,*****a kadangkala tidak telus. Seksualnya sangatteristimewa, menyeronokkan, penuh kelembutantetapi apabila dingin tak suka dipaksa.


SABTU

Kuat cemburu, suka kebendaan, tak gemardengan anak-anak, suka bertikam lidah. Namundia tegas pendirian, cerdas pemikiran, teliti dalambanyak hal. Tidak pernah berasa puas, sukaberkorban apa saja demi mencapai cita-cita.Apabila bercinta, suka menyelidik latarbelakangpasangan dan suka menguji. Pandai berjimat dansentiasa berfikir untuk masa depan. Wanita iniakur dan mengikut perintah suami. Seksualnyaagak dingin, tetapi apabila bermula, seksnya kuatdan tahan lama, tidak tergesa2 dan dilakukandengan kelembutan.


AHAD

Wanita yg lahir pada hari ini kebiasaannyasukakan kemewahan dan menunjuk2 diri. Apabilabersuami taat pada suaminya namun sukamerendahkan kawan dan bersikap bangga diri. Diatidak suka dengar nasihat, mudah terpedayadengan kata2. Suka mengkritik orang tetapi tidaksuka orang mengkritiknya. Percintaannya tidaktelus tetapi sanggup berkorban apa saja jika hatidah suka. Pandai simpan rahsia, rajin berusahadan bekerja, tak mudah mengalah namun bersikappemboros. Rangsangan seksualnya tinggi tapiapabila tak dapat kepuasan cari jalan lain.

0 comments: